restauracepraha6.cz - Katalog restaurací z Prahy 6 vč. parametrůrestauracepraha6.cz  |   fitnesspraha6.cz - Katalog fitness studií z lokality Praha 6fitnesspraha6.cz   |   sauna-praha.cz
Přehled kadeřnic a kadeřníků z centra Prahy kadernictvipraha1.cz  |   nechte si obarvit, ostříhat vlasy v Praze 2 - přehled salonů krásykadernictvipraha2.cz  |   salony krásy P3, Praha 3 - přehledný katalog - stříhání, mytí, foukáníkadernictvipraha3.cz  |   chcete se nechat ostříhat v Praze 4 - kadeřnice, kadeřnícikadernictvipraha-4.cz  |   Vyberte si z kadeřnictví Praha 5 to nejepší, co splní Vaše očekáváníkadernictvipraha5.cz  |   přehled salony z Prahy 7 - kadeřnické salony, kadeřnictví i holičstvíkadernictvipraha7.cz  |   kadeřnická studia v Praze 8 - zkrášlí vás, pečují o vlasykadernictvipraha8.cz  |   salony Praha 9 - melírování, stříhání, barvení vlasůkadernictvipraha9.cz  |   kadeřnické salony P10 - katalog a přehled, kde Vás ostříhají v Praze 10kadernictvipraha10.cz
PRÁCE




Asistentka vedení / recepční v salonu krásy


Přijmeme novou kolegyni, která nám zajistí administrativu a příjemnou a usměvavou obsluhu v salonu. Vhodné i pro studentz Nápň práce: Vítání příchozích klientů Zajištění bezproblémového provozu salonu asistenční podpora vedení (inventury, základní dokumentace a jednoduché fakturace) Zápisy do rezervačního systému a aktualizace dat Komunikace s dodavateli (realizace objednávek) Sledování trendů a poptávek Příprava nápojů Udržování čistoty Otvírací doba provozovny od 9 - 21 hod. (směny dle domluvy) Požadujeme: anglický jazyk na komunikativní úrovni, ruština výhodou znalost programů MS Office proklientský a empatický přístup spolehlivost a flexibilita Nabízíme: Přátelský kolektiv Otevřenou a upřímnou komunikaci Zajímavé benefity (např. využívání našich služeb) Motivační finanční ohodnocení Možnosti dalšího vzdělávání Práci v příjemném prostředí Místo výkonu práce Praha 6 - Bubeneč Práce na DPP nebo OSVČ, zkrácený úvazek


Tento inzerát podal:

Firma:
Pracoviště:
Telefon:
E-mail:

Zdroj informací: Zdroj – Úřad práce ČR